INTRODUCERE
Site-ul www.thermostahl.ro este proprietatea societății THERMOSTAHL ROMANIA SISTEME TERMICE S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în București, Str. Drumul Osiei, nr. 57-59, sector 6, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/2455/1997, cod fiscal unic RO9320416, numar de telefon 021 352 5522, si adresa de mail info@thermostahl.ro
Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a acestui site web si conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit in continuare “Termenii si Conditiile”).
Utilizarea site-ului www.thermostahl.ro si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea dvs. a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.
THERMOSTAHL ROMANIA SISTEME TERMICE S.R.L. isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, va solicitam sa urmariti in mod periodic eventualele modificari.
Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor din prezenta pagina va exprimati acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea THERMOSTAHL ROMANIA SISTEME TERMICE S.R.L. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale. Va puteti dezabona oricand de la primirea acestor mailuri accesand linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor primite sau marcand e-mailul ca si spam sau trimitand un mail catre info@thermostahl.ro cu subiectul dezabonare.
1 - DEFINIȚII
În cuprinsul prezentului document, termenii de mai jos vor avea următoarea semnificație:
Cumparator: Orice persoană fizică sau juridică interesată de produsele și serviciile oferite de Thermostahl Romania Sisteme Termice S.R.L., si are orice relatia comerciala (oferta, comanda, proforma, factura).
Vânzător: Thermostahl Romania Sisteme Termice S.R.L., operatorul acestui site și furnizorul produselor și serviciilor promovate pe Thermostahl.ro.
Produse: Produsele de încălzire și echipamentele tehnice prezentate pe site.
Servicii: Servicii de consultanță tehnică, și alte servicii oferite de Thermostahl Romania Sisteme Termice S.R.L.
2 – PLASAREA, INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Vânzarea și livrarea Produselor către Cumpărător va fi efectuată în baza unei comenzi ferme, transmisă în scris Vânzătorului prin telefon sau pe e-mail, în care vor fi menționate în mod expres pentru fiecare Produs în parte cantitățile, tipurile, locul de livrare sau mențiunea că Produsele vor fi ridicate de către Cumpărător de la depozitul furnizorului, prețul și modalitatea de plată a Produselor („Comanda”).
Ulterior primirii Comenzii Cumpărătorului, Vânzătorul va analiza Comanda si va emite o confirmare în scris a Comenzii în vederea vânzării și livrării Produselor către Cumpărător („Confirmarea de Comandă”). Pentru claritate, emiterea Comenzii de către Cumpărător nu reprezintă o obligație a Vânzătorului de vânzare și livrare a Produselor, dacă Comanda nu este acceptată în mod expres de către Vânzător în baza Confirmării de Comandă.
Produsele prevăzute în Comandă vor fi livrate Cumpărătorului în condițiile și termenele prevăzute în Confirmarea de Comandă. În cazul în care cantităţile de Produse aflate la dispoziţia Vânzătorului nu sunt suficiente pentru satisfacerea cererii, acesta are dreptul să efectueze livrări parţiale către Cumpărător.
3 – PRETUL SI MODALITATI DE PLATA
3.1 Condiții generale
Preţurile Produselor vândute și livrate de Vânzător sunt cele stabilite de comun acord de către Părți și prevăzute în Confirmarea de Comandă. Prețurile Produselor sunt prevăzute în Euro, cursul de schimb utilizat este cursul oficial BNR de la data emiterii facturii de către Vânzător.
Thermostahl.ro nu funcționează ca un magazin online, însă oferim diverse modalități de plată pentru clienții noștri în baza contractelor de achiziție încheiate:
- Plata prin Transfer Bancar: Este disponibilă pentru toate achizițiile. Informațiile de plată sunt furnizate de către echipa noastră de vânzări în momentul confirmării comenzii.
- Plata prin Card de Credit/Debit: Acceptăm plăți prin card, cu plata online. Datele de plată sunt securizate și procesate prin intermediul unui partener de încredere.
- Plata ramburs: Se poate face plata numerar la curier numai pentru produsele a caror greutate este de pana in 100 de kg, acesta fiind împuternicit să încaseze* sumele menționate la rubrica „Ramburs”. *se aplica Legea 227/2015 , art 271( prestarea de servicii ), aliniatul e, cu modificarile legislatiei fiscale la zi.
- Plata numerar: Acceptam plata in numerar la sediul nostru, în cazul vânzării și livrării de Produse a căror valoare nu depăşeşte limita până la care se pot efectua plăţi în numerar (conform normelor legislaţiei romane în vigoare). Plăţile în numerar sunt făcute contra remiterii unor confirmări de primire eliberate de Vânzător (e.g. chitanță).
Plata va fi considerată efectuată atunci când contul Vânzătorului a fost creditat cu sumele facturate pentru Produse.
3.2 Procesarea plăților online
Pentru a vă oferi opțiunea plății online, folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. Atunci când optați pentru plata online, veți fi redirecționat către platforma NETOPIA PAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă - spre exemplu: datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deținătorului cardului, data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS și nu ne sunt comunicate.
În anumite situații, putem transmite direct către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului).
Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot include date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților.
În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora.
Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/
4 – TRANSPORTUL PRODUSELOR
4.1 Termen de Livrare
Produsele comandate vor fi livrate în termen de 5 zile lucratoare de la confirmarea plății și a comenzii daca sunt in stoc. În cazul echipamentelor personalizate, termenul de livrare poate fi prelungit, si va fi comunicat prin Confirmare de Comanda.
Termenele de livrare confirmate în scris de către Vânzător prevăzute în Confirmarea de Comandă sunt obligatorii pentru acesta. Toate termenele de livrare sunt afectate de condiţia ca mijloacele şi căile de transport să fie disponibile/accesibile şi suficiente. Termenele de livrare se consideră respectate dacă Produsele părăsesc locul de expediţie în timp util pentru ca, în condiţii normale de transport, aceasta să ajungă în termen la destinatar.
Cumpărătorul este obligat să atragă atenţia Vânzătorului, în timp util asupra dificultăţilor legate de livrare, de exemplu căi de acces deficitare, drum de acces sinuos.
4.2 Responsabilitatea Transportului
Transportul Produselor se va efectua cu mijloace de transport specifice, conform condiției de livrare agreate de către Părți conform Confirmării de Comandă.
Dacă transportul se realizează printr-un transportator sau curierat autorizat desemnat de către Cumpărător, atunci transportatorul va prelua Produsele de la Vânzător, iar semnarea de către transportator a avizului de livrare a Produselor (i) este opozabilă Cumpărătorului, (ii) face deplină dovadă cu privire la livrarea și predarea conformă a Produselor în condițiile, termenele și cantitățile prevăzute în Confirmarea de Comandă și (iii) preia de la Vânzător orice răspundere cu privire la Produse, transportatorul fiind asimilat prepusului Cumpărătorului. Avizul de livrare a Produselor va fi încheiat în 3 exemplare dintre care unul va rămâne la Vânzător.
4.3 Reclamatii de livrare
Cumpărătorul are obligația să verifice Produsele din punct de vedere cantitativ la momentul recepției Produselor în locul și la data indicată de către Cumpărător și dacă există diferențe privind cantitatea Produselor comandate și cantitatea Produselor livrate, Cumpărătorul este obligat să formuleze în scris o reclamație către Vânzător in conditiile de mai jos. Orice reclamație ori solicitare privind cantitatea Produselor, efectuată ulterior exprimării termenului menționat, se consideră nevalabilă și nu dă dreptul Cumpărătorului de a solicita o remediere a situației sau o reducere a Prețului Produselor.
Reclamațiile privind viciile aparente trebuie formulate de către Cumpărător în condițiile de mai jos.
Riscurile privind Produsele (e.g. pieire, deteriorare, etc.) se transferă de la Vânzător la Cumpărător la data predării acestora către transportator.
Dacă Cumpărătorul nu semneaza avizul de livrare în termen de cel mult 48 de ore de la sosirea mijlocului de transport cu Produsele menționate în Confirmarea de Comandă, ori Cumpărătorul nu face obiecţiuni în scris cu privire la Produsele primite, în acest caz Produsele aferente se consideră acceptate fără rezerve de către Cumpărător.
Dreptul de proprietate asupra Produselor va fi transferat de la Vânzător la Cumpărător odată cu încasarea facturii.
4.4 Costuri de Livrare
Costurile livrării vor fi comunicate de echipa noastră de vânzări în funcție de locația de livrare și volumul comenzii. Aceste costuri vor fi communicate catre Cumparator si vor fi incluse în factura finală.
5 – POLITICA DE RETUR SI ANULARE
5.1 Dreptul de Retur
Produsele standard pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării, cu condiția ca acestea să fie în starea originală, neutilizate și în ambalajul original. Produsele personalizate nu sunt eligibile pentru retur.
Costurile de transport in cazul produselor returnare vor fi suportate de consumator. Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
5.2 Procedura de Retur
Pentru a iniția procesul de retur, clienții trebuie să contacteze serviciul nostru de suport pentru a primi instrucțiuni specifice. Costurile de returnare sunt suportate de client, cu excepția cazului în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte.
Anularea Comenzilor
Comenzile pot fi anulate înainte de expedierea produselor. În cazul în care comanda a fost deja expediată, se va urma procedura standard de retur.
Rambursări
Rambursările se efectuează în termen de 14 zile de la acceptarea returului, prin transfer bancar la un cont indicat de catre Cumparator.
6 – GARANTIE SI RECLAMATIILE
Toate produsele sunt insotite de manual de utilizare si certificat de garantie. Pentru punerea în funcțiune și activarea garanției este necesar să apelați la un Centru Autorizat de Service Thermostahl. Garanția produsului este valabilă doar cu condiția efectuării PIF de către un Centru Service Autorizat THERMOSTAHL și respectarea prevederilor legale de funcționare conform prescripțiilor ISCIR.
Lipsa manualului sau certificatului de garantie al produsului comandat trebuie semnalata, iar reemiterea si expedierea lor este gratuita.
Durata si conditiile de garantie sunt regasite in Certificatul de Garantie care se livreaza impreuna cu Produsul, si se pot regasi aici: https://thermostahl.ro/conditii-de-garantie/
Solicitarile legate de Punere in Functiune, Service in perioada de garantie sau post-Garantie, se pot face telefonic la numar 0372 722 796, prin email la adresa suport@thermostahl.ro sau online prin pagina: https://thermostahl.ro/service/
Orice reclamaţii referitoare la calitatea si/sau cantitatea Produselor vor fi facute în scris în baza unei reclamații de constatare și solutionare a neregularităților („Reclamația Cumpărătorului”).
Reclamatia Cumpărătorului va fi transmisă Vânzătorului după cum urmează:
- Pentru vicii aparente –la data recepției Produselor de către Cumpărător.
- Pentru vicii ascunse – în termen de 2 (două) zile de la data descoperirii viciilor ascunse, dar fără a depăși termenul de garanție al Produselor, conform art. 2531 alin. (1) lit.a) din Codul Civil. Dacă viciile ascunse ale Produsului nu mai pot fi reparate, atunci Vânzătorul are dreptul (i) de a înlocui Produsul neconform cu unul similar, într-un termen rezonabil calculat de la data comunicării Reclamației Cumpărătorului în acest sens, sau (ii) de a restitui contravaloarea Produsului neconform, dacă această înlocuire a Produsului nu este posibilă.
- Pentru neconformitati cantitative – in termen de cel mult 5 (cinci) zile calendaristice de la data receptiei Produselor.
Reclamaţia Cumpărătorului va fi însoţită de următoarele informaţii justificative:
- numărul si data a Confirmarii de Comandă și a facturii;
- descrierea Produselor: tip, model, serie, etc.;
- descrierea sumară a viciilor Produselor (in cazul viciilor ascunse);
- indicarea neconformitatilor cantitative ale Produselor (in cazul neconformitatilor cantitative).
În termen de 2 (două) zile de la comunicarea Reclamației Cumpărătorului către Vânzător, acesta din urmă poate să trimită un delegat pentru constatare și soluţionarea presupuselor vicii ascunse. Termenul de soluționare este de 15 zile de la constatare.
Atunci când decizia expertului confirmă că Reclamația Cumpărătorului este justificată, cheltuielile efectuate cu rezolvarea Reclamatiei Cumpărătorului vor fi suportate de către Vânzător, iar în caz contrar costurile aferente vor fi suportate de către Cumpărător.
7 – CONFIDENȚIALITATE ȘI PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Thermostahl Romania Sisteme Termice S.R.L. respectă confidențialitatea datelor personale ale clienților săi și se angajează să le protejeze conform legislației în vigoare. Informațiile colectate prin intermediul acestui site sunt folosite exclusiv pentru procesarea comenzilor și îmbunătățirea serviciilor noastre. Pentru detalii complete, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate aici https://thermostahl.ro/politica-de-confidentialitate/
8 – FORŢA MAJORĂ ȘI IMPREVIZIUNEA
În sensul prezentului document „Forţă Majoră” va însemna orice împrejurare de fapt, imprevizibilă şi insurmontabilă, care determină în mod obiectiv imposibilitatea oricărei Părţi să îndeplinească obligaţiile sale contractuale. Asemenea împrejurări includ, dar nu se limitează la: fenomene naturale, blocade, revoluţii, război, naţionalizări, confiscări, embargo, grevă generală la Vânzător etc.
9 – DISPOZIȚII FINALE
Thermostahl S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în orice moment, fără notificare prealabilă. Modificările vor fi publicate pe site și vor intra în vigoare imediat după publicare. Continuarea utilizării site-ului reprezintă acceptarea acestor modificări.
Pentru orice întrebări sau clarificări privind Termenii și Condițiile, vă rugăm să ne contactați la info@thermostahl.ro
Prezentul document este valabil din August 2024